مقالات

خرید کاشی و سرامیک ارزان قیمت در اصفهان

با هر بودجه ای خرید کاشی و سرامیک ارزان قیمت در اصفهان را برای شما فراهم آورده ایم. کاشی و سرامیک جز آن دسته از کالاهای ساختمانی است که به سبب تنوع بسیار بالا در قیمت و جنس و طرح امکان دستیابی به همه آنها در یک فروشگاه تقریبا محال و غیر ممکن است.

خرید کاشی و سرامیک ارزان قیمت در اصفهان

با هر بودجه ای خرید کاشی و سرامیک ارزان قیمت در اصفهان را برای شما فراهم آورده ایم. کاشی و سرامیک جز آن دسته از کالاهای ساختمانی است که به سبب تنوع بسیار بالا در قیمت و جنس و طرح امکان دستیابی به همه آنها در یک فروشگاه تقریبا محال و غیر ممکن است.

جهت ارتباط با ما با شماره 09138822264 تماس حاصل نمایید.

اگر به دنبال ارزانترین و در عین حال متنوع ترین و با کیفیت ترین نوع کاشی و سرامیک ها در استان اصفهان هستید در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا کاملا شما را راهنمایی کنیم.

همانطور که در ابتدای این مقاله به تنوع بسیار بالای این محصولات اشاره کردیم در ایتدا به شرح مختصر انواع کاشی و سرامیک متناسب با قیمت و کیفیت آنها می پردازیم.

بیش از ده ها کارخانه کاشی و سرامیک در استان های مختلف کشور نظیر یزد (در شهرستان های مختلف استان یزد: بافق، میبد، اردکان، ابرکوه)، خراسان رضوی و جنوبی، گیلان، تبریز، قزوین، اصفهان، فارس، کرمان و … داریم.

هر کدام از این کارخانه ها متناسب با خط مشی، سیاست ها، بروز بودن یا قدیمی بودن خطوط تولید و تجهیزات، نوع مواد اولیه مورد استفاده نظیر خاک، لعاب و … طرح های مختلف با جنس ها و کیفیت های متنوع تولید می کنند.

متنوع ترین کاشی و سرامیک ها در کارخانه های استان یزد تولید می شوند که به سبب تنوع در کارخانه ها انواع کیفیت و قیمت ها را می توان در این کارخانه ها پیدا کرد.

با هر بودجه ای خرید کاشی و سرامیک ارزان قیمت در اصفهان را برای شما فراهم آورده ایم. کاشی و سرامیک جز آن دسته از کالاهای ساختمانی است که به سبب تنوع بسیار بالا در قیمت و جنس و طرح امکان دستیابی به همه آنها در یک فروشگاه تقریبا محال و غیر ممکن است.

 

ترتیب درجه بندی کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک ها به صورت کلی از زمان خروج از خط تولید و در مرحله بسته بندی و درجه بندی به درجه بندی های زیر تقسیم بندی می شوند:

  • درجه یک یا گرید A (گرید A مابین کیفیت درجه یک و دو محسوب می شود)
  • درجه دو یا گرید B (گرید B مابین کیفیت درجه دو و سه محسوب می شود)
  • درجه سه یا گرید C (گرید C مابین کیفیت درجه سه یا چهار محسوب می شود)
  • درجه چهار یا گرید D (گرید D مابین کیفیت درجه چهار و پنج محسوب می شود)
  • درجه پنج یا گرید E (معمولا درجه های پنج به صورت کارتنی و یا بدلیل نرخ بالای کارتن این درجه به صورت چینشی روی پالت و تسمه کش یا شیرینگی بسته بندی می شوند)
  • تنی یا ضایعات: محصولات درجه پنج به پایین تر را بارهای تنی یا ضایعات می گویند که هیچ گونه بسته بندی نداشته و معمولا با متراژ متغیر یا مشخص بر روی پالت چیده و برای جلوگیری از ریزش آنها در حین حمل و نقل به دور آنها و پالت تسمه کشیده می شود.

این دسته از محصولات ارزان قیمت ترین نوع کاشی و سرامیک بوده و از لحاظ کیفیت در پایین ترین سطح قیمت و کیفیت آن کارخانه می باشد.

خرید کاشی و سرامیک ارزان قیمت در اصفهان را با ما تجربه کنید.

از کاشی و سرامیک های درجه 4 به بعد جز محصولا ارزان قیمت محسوب شده و در محل هایی که نیاز به کیفیت بالا از کاشی و سرامیک نیست مورد استفاده قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: بزرگترین مرکز فروش کاشی و سرامیک در اصفهان

 

این دسته از محصولات معمولا برای پشت کابینت، انباری ها، داخل نورگیرها، سوله های انبار با متراژ بالا و متاسفانه اخیرا در پروژه های ساخت و ساز نظیر مسکن مهر و … برای صرفه جویی در هزینه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

فروشگاه ها و شرکت های مختلف پخش و توزیع کاشی و سرامیک در استان اصفهان وجود دارد که اقدام به پخش انواع این محصولات کرده اند اما همانطور که در ابتدای این مقاله ذکر شد، به سبب تنوع بسیار بالای این محصولات هیچ کدام از این فروشگاه ها نمی توانند تمامی محصولات را ارائه و عرضه کنند.

گروه بازرگانی کاشی و سرامیک سئو سرام واقع در استان اصفهان به سبب تجارب چندین ساله و تخصص در تامین کاشی و سرامیک و محصولات مرتبط با این بازار در سطح استان اصفهان و کشور از جمله تامین نیاز فروشگاه داران، نمایشگاه داران و سایر پروژه های خصوصی و دولتی در سراسر کشور تبدیل به مرجع مناسبی برای متقاضیان خرید کاشی و سرامیک در سطح کشور و به خصوص استان اصفهان تبدیل شده است.

چرا خرید از گروه بازرگانی کاشی و سرامیک سئوسرام به شما توصیه می شود:

  • همکاری و ارتباط تنگاتنگ با بیش از 50 کارخانه کاشی و سرامیک کشور
  • شناخته شده در صنعت کاشی و سرامیک کشور
  • ارتباط گسترده و تامین مصالح فروشگاه داران کاشی و سرامیک در سطح استان اصفهان و کشور
  • تنوع طرح به وسعت صنعت کاشی و سرامیک ایران
  • و از همه مهمتر قیمت های عالی و درب کارخانه با کمترین حاشیه سود ممکن

 

جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و یا دریافت مشاوره رایگان  با کارشناسان مجرب کاشی خانه تماس بگیرید. منتظر تماس شما هستیم.

بازرگانی بزرگ سئوسرام از زیر مجموعه های مجموعه بزرگ کاشی خانه بوده و به سبب توزیع گسترده کاشی و سرامیک توسط این بازرگانی در بین فروشگاه های سراسر کشور، و تامین کاشی و سرامیک و محصولات مرتبط سایر پروژه های ملی و استان اصفهان، مرجع بسیار مناسبی برای تهیه این محصول در بین سایر رقبا و همکاران خود می باشد.

شما عزیزان هم اکنون می توانید درخواست خرید خود و یا نیاز به راهنمایی و دریافت مشاوره رایگان خود را از طریق نشانگر واتساپ در پایین گوشه سمت راست سایت و یا سایر راه های ارتباطی با کارشناسان ما در میان گذارید تا در سریعترین زمان ممکن از ساعت 8 صبح الی 24 شب غیر از ایام تعطیل رسمی، پاسخ خود را دریافت کنید.

لوگو بازرگانی کاشی و سرامیک سئوسرامشماره تماس کارشناسان فروش سئوسرام:

مدیریت فروش:

09138822264 مهندس محسن اسکندری

 09170393539 سرکار خانم کیانی

تلفن دفتر مرکزی

03134545191

صفحه اینستاگرام:

@SEO_CERAM

(بازرگانی سئوسرام مرکز تخصصی عرضه انواع کاشی و سرامیک در استان اصفهان)

 

نوشته های مرتبط

1 فکر در مورد “ خرید کاشی و سرامیک ارزان قیمت در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *