مقالات

انتخاب بهترین رنگ سرامیک کف پذیرایی

بهترین رنگ سرامیک کف پذیرایی

راهنمای انتخاب بهترین رنگ سرامیک کف پذیرایی

انتخاب صحیح رنگ سرامیک کف برای ساختمان یکی از نکات مهم و تعیین‌کننده برای بزرگ و یا کوچک جلوه دادن محیط اتاق یا ساختمان است
برای اتاق ها یا سالن هایی که دارای متراژ پایینی هستند بهترین انتخاب از سرامیک های با رنگ روشن است.

در صورتی که اتاق یا پذیرایی دارای متراژ متوسط و بزرگ باشد می توان از هر نوع رنگ و طرح سرامیک نیز برای آن استفاده کرد.
رنگی که برای سرامیک کف انتخاب می گردد یکی از مهم‌ترین پارامترها برای دیزاین داخلی است بدین خاطر طراحان و معماران با آگاهی و علمی که در این مورد دارند می توانند مشاوران خوبی برای شما در انتخاب رنگ سرامیک مناسب با محیط مد نظر شما باشند.

همانطور که میدانیم طیف رنگی در سرامیک ها بسیار زیاد است و هر شخص با توجه به سلیقه و متراژ و فضای محیط اتاق یا ساختمان خود می تواند رنگ مورد علاقه خود را تهیه کنند.

رنگ سرامیک کف اتاق پذیرایی می بایست با دکوراسیون منزل تناسب داشته باشد و بتوان آن را با هر چیدمان و ساختاری ترکیب و هم خوانی کرد انواع مدلهای سرامیک کف پذیرایی با طرح ها و رنگ های جدید را میتوانید در سایت مرجع کاشی و سرامیک ایران (کاشی خانه) تهیه کنید.

 

بیشتر بخوانید: بهترین رنگ کاشی سرامیک برای سرویس بهداشتی

 

محبوب ترین و پرطرفدارترین رنگ های سرامیک مورد استفاده برای کف پذیرایی

از جمله رنگ های پرطرفدار و محبوب برای استفاده در سرامیک کف اتاق پذیرایی را می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- رنگ های روشن:

رنگ های روشن از جمله سفید کرمی و نخودی از انواع رنگ های پرطرفداری هستند که اکثر افراد برای کف اتاق پذیرایی از آنها استفاده می کنند این نوع رنگ ها از پرکاربرد ترین و محبوب ترین رنگ ها برای استفاده در اکثر فضا ها بوده و زیبایی خاص و منحصر به فردی به فضای پذیرایی می‌دهند این رنگها به سبب روشن بودن آنها فضای محیط را بزرگتر و دلباز تر جلوه می دهند.

بهترین رنگ سرامیک کف پذیرایی

2- طوسی:

رنگ طوسی نیز دارای طرفداران بسیار زیادی دارد این رنگ جلوه ای بسیار خاص و شیک و لاکچری دارد و در صورت کثیف شدن و یا لک شدن خیلی به چشم نمی آید
رنگ طوسی به دلیل ماهیت خنثی بودن خود براحتی می‌تواند در فضای دکوراسیون داخلی شما با سایر رنگ ها ترکیب شده و جایگزین بسیار مناسبی برای رنگ های روشن و سفید باشد
رنگ طوسی تنها در دکوراسیون فضاهای داخلی مسکونی کاربرد ندارد و از طیف های متنوع این رنگ می توان در فضاهای اداری نیز استفاده کرد.

بهترین رنگ سرامیک کف پذیرایی
3- رنگ قهوه ای:

رنگ قهوه‌ای جزو یکی از رنگ‌هایی است که برای کف اتاق های پذیرایی بسیار رایج شده است و این گونه سرامیک ها اغلب در طرح های پارکت و چوب تولید می شوند زیرا به دلیل نوع طرح و رنگ خاصی که دارند بسیار شبیه به پارکت هستند انتخاب این نوع سرامیک ها به دلایلی همچون الهام گرفتن از طبیعت که طرحی جذاب به فضای اتاق پذیرایی می دهد و همچنین به دلیل خنثی بودن، مورد استفاده قرار می گیرند  و می توان آنها را به راحتی با دکوراسیون منزل مچ کرد.

چه رنگی از سرامیک برای کف اتاق پذیرایی مناسب تر است؟

صنعت کاشی و سرامیک در ایران سال‌ها است که حرف های زیادی برای گفتن دارد چرا که انواع طرحهای زیبا و متنوعی را در رنگهای متنوع به بازار عرضه می کند حال باید به این سوال پاسخ داد که چه نوع سرامیک و چه نوع رنگی برای کاربری مد نظر ما مناسب است؟ می بایست گفت که هر نوع سرامیک عمدتاً در دو  تناژ رنگ تیره و روشن تولید می شود که انتخاب آن متناسب با سلیقه مشتری بوده و هر فرد متناسب با نوع دکوراسیون منزل خود و متراژ و فضای محیط و … می تواند رنگ مد نظر خود را تهیه کند.

 

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب و خرید کاشی و سرامیک

 

بهترین انتخاب برای اتاق های با فضای کوچک تر  استفاده از سرامیک های رنگ روشن می باشد چرا که نور را منعکس کرده و فضا را بزرگتر جلوه می دهد و همچنین در فضاهای کوچک بهتر است از سرامیک های براق به جای سرامیک های مات استفاده شود تا انعکاس نور بیشتر شده و نور کاملا در سراسر اتاق پذیرایی منعکس شود.  برای اطلاع از قیمت انواع کاشی و سرامیک ها میتوانید به کاشی خانه مراجعه کنید

کارشناسان مجرب ما در کاشی خانه آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان در جهت انتخاب و خرید بهترین نوع سرامیک از نظر طرح، رنگ و قیمت و کیفیت و … هستند. هم اکنون از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

1 فکر در مورد “ انتخاب بهترین رنگ سرامیک کف پذیرایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *