مقالات

خرید فروش عمده کاشی و سرامیک ویژه انبوه سازان

خرید و یا فروش عمده کاشی و سرامیک ویژه انبوه سازان ساختمانی کشور در گروه بازرگانی سئوسرام اصفهان فراهم شده است. همواره خرید عمده کاشی و سرامیک برای انبوه سازان در سراسر کشور با شرایط اعتباری و غیر نقدی سختی هایی دارد. اما جای نگرانی نیست گروه بازرگانی کاشی و سرامیک سئوسرام همواره در کنار انبوه سازان بوده است.

فروش عمده کاشی و سرامیک ویژه انبوه سازان کشور

خرید و یا فروش عمده کاشی و سرامیک ویژه انبوه سازان ساختمانی کشور در گروه بازرگانی سئوسرام اصفهان فراهم شده است. همواره خرید عمده کاشی و سرامیک برای انبوه سازان در سراسر کشور با شرایط اعتباری و غیر نقدی سختی هایی دارد. اما جای نگرانی نیست گروه بازرگانی کاشی و سرامیک سئوسرام همواره در کنار انبوه سازان بوده است.

خرید اعتباری کاشی و سرامیک ویژه انبوه سازان (اقساط بلند مدت)

کاشی و سرامیک جز آن دسته از مصالح ساختمانی می باشد که در مراحل پایانی نازک کاری یک پروژه ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد و از آنجایی که در مراحل پایانی احداث ساختمان ممکن است نقدینگی کافی و لازم برای خریداری کاشی و سرامیک وجود نداشته باشد بنابراین مهندسان و مسئولان شرکت های انبوه سازی به دنبال عقد قرارداد مستقیم با کارخانه های تولید این محصولات و یا بازرگانی های توانمند و خوش نام در بازار کاشی و سرامیک هستند تا بتوانند کاشی و سرامیک مورد نیاز پروژه خود را با شرایط اعتباری بلند مدت تهیه کنند.

 

خرید و یا فروش عمده کاشی و سرامیک ویژه انبوه سازان ساختمانی کشور در گروه بازرگانی سئوسرام فراهم شده است. همواره خرید عمده کاشی و سرامیک برای انبوه سازان در سراسر کشور با شرایط اعتباری و غیر نقدی سختی هایی دارد. اما جای نگرانی نیست گروه بازرگانی کاشی و سرامیک سئوسرام همواره در کنار انبوه سازان بوده است.

شناخت از نوع جنس و کیفیت محصولات کارخانه ها، سایز بندی، طرح و رنگ و … از دیگر معظلات و دشواری های ساختمان سازان در انتخاب و خرید کاشی و سرامیک می باشد. 

از آنجایی که فروشگاه های کوچک و بزرگ عرضه کننده این محصولات تنها کاشی و سرامیک تعداد محدودی از کارخانه ها را می توانند عرضه کنند، بنابراین گزینه مناسبی برای فروش عمده کاشی و سرامیک برای انبوه سازان نیستند. 

چرا که اکثرا نسبت به محصولات تمامی کارخانه ها شناختی نداشته و نمی توانند اطلاعات جامع و طبقه بندی شده در اختیار شرکت های ساختمانی قرار داده و یا به سبب توانایی مالی پایین توانایی تامین حجم عمده کاشی و سرامیک برای پروژه های بزرگ و انبوه سازی را با شرایط پرداخت بلند مدت اعتباری ندارند.

فروشگاه اینترنتی کاشی و سرامیک سئوسرام

 

پس بهترین محل برای خرید عمده کاشی و سرامیک کجاست؟

پیشنهاد ما به شما انبوه سازان، مهندسین زحمت کش و صاحبان شرکت های ساختمانی این است، برای پی بردن به جواب سوال بالا مطلب زیر را مطالعه فرمائید.

حتما بخوانید: آشنایی با فعالیت بازرگانی کاشی و سرامیک سئوسرام  (کلیک کنید)

 

چرا بازرگانی های کاشی و سرامیک بهترین محل برای خرید عمده کاشی و سرامیک می باشند؟

همانطور که در مطلب بالا عنوان شد به دلایل زیر بازرگانی ها بهترین محل برای تامین کاشی و سرامیک انبوه سازان می باشند:

1- تنوع بالای محصولات

2- همکاری مستقیم با کارخانه های تولیدی کاشی و سرامیک سطح کشور

3- صاحبان برترین برندهای کاشی و سرامیک می باشند.

4- شناخت کامل از جنس، کیفیت و سایز بندی محصولات کارخانه ها

5- عرضه محصولات با کمترین حاشیه سود ممکن 

6- امکان عقد قرارداد بلند مدت و شرایط فروش اعتباری 

7- امکان تهاتر ملک با کاشی و سرامیک 

8- پشتیبانی قوی در امر راهنمایی و مشاوره تخصصی

9- شناخت نیاز محصولی هر شهر و استان 

10- عدم نیاز به مراجعه حضوری و صرفه جویی در وقت و هزینه

11- توانایی در تامین و فروش عمده کاشی و سرامیک 

و …

گروه بازرگانی کاشی و سرامیک سئوسرام از سال 1392 همواره در کنار انبوه سازان بزرگ بوده است و با اعتمادی که در این مسیر سخت بدان شده است توانسته است به یکی از بازرگانی های بزرگ تامین انواع کاشی و سرامیک فروشگاه داران و پروژه های ساختمانی ملی تبدیل شود.

مفتخریم محصولات خود را با بهترین قیمت و شرایط خرید در اختیار شما مشتریان گرانقدر بگذاریم.

جهت دریافت مشاوره رایگان می توانید از طریق راههای ارتباطی زیر و واتساپ  با کارشناسان ما در ارتباط باشید و یا جهت صرفه جویی در وقت ارزشمندتان فرم زیر را پر کرده و منتظر بمانید تا ما با شما تماس بگیریم.

 

فرم ویژه انبوه سازان

 

لوگو بازرگانی کاشی و سرامیک سئوسرامراه های ارتباطی با بازرگانی سئوسرام:

مدیریت فروش:

09138822264   مهندس محسن اسکندری

09170393539   سرکار خانم کیانی

تلفن دفتر مرکزی

03134545191

صفحه اینستاگرام:

@SEO_CERAM

(بازرگانی سئوسرام مرکز فروش کاشی و سرامیک در اصفهان)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *