مقالات

قیمت واقعی کاشی سرامیک را از کجا بفهمیم؟

قیمت واقعی کاشی و سرامیک

سوال این است: قیمت واقعی کاشی سرامیک را از کجا بفهمیم؟ یکی از پارامترهای مهم و تاثیرگذار برای خرید کاشی و سرامیک توجه به قیمت واقعی کاشی و سرامیک و دست یافتن به آن است. در این مقاله به شما کمک می کنیم تا بتوانید براحتی به لیست قیمت انواع کاشی های دیواری و سرامیک کف از برندهای مختلف دست یابید و پول های خود را بیهوده هدر ندهید.

 

قیمت واقعی کاشی و سرامیک را از کجا بفهمیم؟

همانطور که می دانیم کاشی و سرامیک زیبا و باکیفیت یکی از ملزومات هر ساختمانی است اما توجه به این نکته حائز اهمیت است که هر چند انتخاب یک محصول باکیفیت و چشم نواز از اهمیت بسزایی برخوردار است اما قیمت کاشی و سرامیک انتخاب شده باید با کیفیت، دوام، نام برند و شرکت تولیدی آن همخوانی داشته باشد و با هر قیمتی آن را نخریم چرا که براحتی پول خود را هدر داده اید.

 

چرا قیمت کاشی و سرامیک نقش تعیین کننده دارد؟

از آنجایی که کاشی و سرامیک جز آن دسته از مصالح ساختمانی است که در مراحل پایانی ساخت ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد و ممکن است نگران بودجه لازم برای خرید این محصولات باشیم، بنابراین باید از بودجه باقی مانده خود به نحو احسن استفاده کرده و کاشی و سرامیک ساختمان خود را از مراکز فروش عمده و یا نمایندگی های اصلی آن برند بخریم چرا که با این روش سایر واسطه ها حذف شده و به قیمت واقعی آنها دست می یابیم.

 

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب بهترین رنگ سرامیک کف پذیرایی

 

چه عواملی در قیمت نهایی کاشی و سرامیک تاثیرگذار است؟

قیمت واقعی کاشی و سرامیک از کجا بفهمیم؟

حال این سوال پیش می آید که از زمان تولید کاشی در کارخانه تا رسیدن به محل کار چه پارامترهایی در قیمت نهایی این محصولات تاثیر گذار است؟

اگر به صورت کاملا خوش بینانه نگاه کنیم پس از تولید کاشی و سرامیک در کارخانه های تولید کننده آن، حجم تولید هر طرح در لیست موجودی کارخانه قرار می گیرد و نمایندگان اقدام به رزرو و خرید آنها می کنند و طبق جدول زمانبندی کارخانه به واسطه باربری های طرف قرارداد اعلام بار شده و به واسطه کامیون به انبار نمایندگان در شهر خود منتقل می شوند.

پس از اعمال هزینه های حمل و نقل، انبارداری، سود، عوارض و مالیات، هزینه کارگر و حمل تا ساختمان و …  نهایتا کاشی یا سرامیک خریداری شده توسط شما در محل کار ساختمان تخلیه می شوند. حال ممکن است در این میان فروشگاه دار خود نماینده نباشد و جنس مغازه خود را از واسطه و دیگر نمایندگان تهیه کند و ممکن است در این بین بیش از چند واسطه نقش داشته باشد و نهایتا با قیمت به مراتب بالاتری در انبار فروشگاه دار تخلیه شود.

قیمت واقعی کاشی سرامیک از کجا بفهمیم؟

عوامل تاثیر گذار در قیمت تمام شده کاشی و سرامیک به صورت خلاصه:

  • سود نماینده و فروشگاه دار
  • هزینه حمل و نقل از کارخانه تا انبار فروشگاه دار
  • عوارض و مالیات
  • سود واسطه ها
  • هزینه انبار داری
  • هزیته حمل و نقل از انبار تا محل کار

قیمت واقعی کاشی سرامیک از کجا بفهمیم؟

حال سوالی که در ذهن شما پیش می آید این است که آیا می توان کاشی و سرامیک مورد نیاز خود را با قیمت واقعی و حذف تمام واسطه ها و هزینه های اضافه از خود کارخانجات کاشی و سرامیک کشور تهیه کرد یا خیر؟

بله اصلا نگران نباشید چرا که کارشناسان ما با ارتباطات گسترده ای که در بازار کاشی و سرامیک ایران دارند به صورت کاملا رایگان در این زمینه به شما مشاوره می دهند و راه یک خرید مطمان و مقرون به صرفه را به شما نشان می دهند. کافیست کمی در خرید خود صبور باشید تا لذت یک خرید شیرین را تجربه کنید.

ما مفتخریم بهترین ها را برای شما در نظر گرفته ایم. با ما تماس بگیرید.

لوگو بازرگانی کاشی و سرامیک سئوسرامشماره تماس کارشناسان فروش سئوسرام:

مدیریت فروش:

09138822264 مهندس محسن اسکندری

 09170393539 سرکار خانم کیانی

تلفن دفتر مرکزی

03134545191

صفحه اینستاگرام:

@SEO_CERAM

بازرگانی سئوسرام مرکز تخصصی عرضه انواع کاشی و سرامیک در استان اصفهان

1 فکر در مورد “ قیمت واقعی کاشی سرامیک را از کجا بفهمیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *