مقالات

تفاوت قیمت کاشی و سرامیک در اصفهان و یزد + لیست قیمت

آیا قیمت کاشی و سرامیک در اصفهان و یزد با هم تفاوت دارد؟ بهترین فروشگاه کاشی و سرامیک اصفهان کجاست؟ قیمت کاشی و سرامیک در شهرهای مختلف از جمله اصفهان با شهرهای مبدا تولید کننده این محصولات یعنی میبد و یزد تفاوت هایی دارد. اگر به دنبال پی بردن به قیمت های کاشی و سرامیک در استان اصفهان هستید و می خواهید تفاوت قیمت ها را با استان یزد مقایسه کنید این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید.

آیا قیمت کاشی و سرامیک در اصفهان و یزد با هم تفاوت دارد؟ بهترین فروشگاه کاشی و سرامیک اصفهان کجاست؟ قیمت کاشی و سرامیک در شهرهای مختلف از جمله اصفهان با شهرهای مبدا تولید کننده این محصولات یعنی میبد و یزد تفاوت هایی دارد. اگر به دنبال پی بردن به قیمت های کاشی و سرامیک در استان اصفهان هستید و می خواهید تفاوت قیمت ها را با استان یزد مقایسه کنید این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید.

جهت دریافت مشاوره رایگان و قیمت روز انواع کاشی و سرامیک همین الان روی تصویر زیر کلیک کن

قبل از آنکه قیمت های انواع کاشی و سرامیک را در اصفهان در اختیارتان قرار دهیم بهتر است با پارامترهای مختلفی که بر روی قیمت گذاری کاشی و سرامیک ها تاثیر گذار است آشنا شوید.

 

پارامترهای تاثیر گذار بر قیمت کاشی و سرامیک کدامند؟

پارامترهای مختلفی بر روی قیمت نهایی کاشی و سرامیک ها از جمله قیمت کاشی و سرامیک در اصفهان تاثیر گذار است که موارد اصلی زیر بیشترین تاثیرگذاری را دارند:

  • جنس خاک بسکوییت یا همان جنس بدنه کاشی (بدنه قرمز، بدنه سفید، پرسلان)
  • میزان جذب آب کاشی
  • نوع لعاب کاشی (مات، ترانس، سوپر ترانس، پولیش، سوپر پولیش، نانو پولیش، سمی پولیش)
  • رنگ کاشی و سرامیک
  • ابعاد کاشی
  • کارخانه تولید کننده
  • بعد مسافت از فروشگاه توزیع کننده تا کارخانه تولید کننده
  • نوع کاربرد
  • و …

آیا قیمت کاشی و سرامیک در اصفهان و یزد با هم تفاوت دارد؟ قیمت کاشی و سرامیک در شهرهای مختلف از جمله اصفهان با شهرهای مبدا تولید کننده این محصولات یعنی میبد و یزد تفاوت هایی دارد. اگر به دنبال پی بردن به قیمت های کاشی و سرامیک در استان اصفهان هستید و می خواهید تفاوت قیمت ها را با استان یزد مقایسه کنید این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید.

قیمت کاشی و سرامیک در اصفهان ارزان تر است یا یزد؟

همانطور که به آن اشاره کردیم استان یزد به واسطه استقرار بیش از 80 کارخانه کاشی و سرامیک، منبع اصلی تولید کاشی و سرامیک در کشور به شمار می رود.

به همین خاطر مصرف کنندگان کاشی و سرامیک در اصفهان فکر می کنند اگر به این استان سفر کنند می توانند کاشی و سرامیک مورد نیاز خود را با قیمتی کمتر از قیمت اصفهان خریداری کنند.

در صورتیکه چنین تصوری همیشه صدق نمی کند و ممکن است ریسک خرید کاشی و سرامیک را با دلایلی که در زیر به آنها اشاره می کنیم، برای مصرف کننده بالا ببرد.

بیشتر بخوانید: بزرگترین مرکز فروش کاشی و سرامیک در اصفهان

  • کارخانه های کاشی و سرامیک هر متراژی را نمی فروشند و یا در کل فروش به مصرف کننده ندارند و تنها تولیدات خود را به نمایندگی های خود در شهرها عرضه می کند.
  • کارخانه های کاشی و سرامیک محصولات خود را فقط بر اساس پالت کامل می فروشند و امکان خرید بر اساس متراژ مد نظر مشتری وجود ندارد.
  • کارخانه ها 9 درصد ارزش افزوده و عوارض را روی فاکتور نهایی اعمال می کنند و این باعث افزایش قیمت شدید کاشی و سرامیک می شود. (این درصد برای نمایندگان اعمال نمی شود)
  • شهرهای میبد، اردکان و یزد که شهرهای مهم در خرید کاشی و سرامیک محسوب می شوند به سبب اینکه متقاضیان زیادی به این شهرها مراجعه می کنند عموما قیمت ها نسبت به اصفهان بالاتر است چرا که در شهر اصفهان به سبب رقابتی بودن، کاشی و سرامیک با قیمت پایین تری نسبت به یزد عرضه می شود.
  • اگر پس از خرید از شهرهای یزد و ارسال بار به مقصد متوجه مغایرت و مشکل در بار شدید پیگیری بسیار دشوار، پر هزینه و زمان بر خواهد بود و عموما به نتیجه نمی رسید اما در صورت خرید از فروشگاه های کاشی و سرامیک در شهر محل اقامت خود، پیگیری بسیار آسان بوده و سریعا به نتیجه می رسید.
  • در صورت خرید از شهرهای یزد، زمانی که کاشی و سرامیک ها را استفاده کردید و متوجه شدید متراژی کم می آورید تهیه آن دشوار و به مراتب نشدنی است اما در صورت خرید از شهر محل سکونت خود، فروشنده موظف به تهیه آن می باشد.
  • و …

 

بهترین فروشگاه کاشی و سرامیک اصفهان کجاست؟

به دنبال بهترین فروشگاه کاشی و سرامیک اصفهان هستید؟ به دنبال اطلاع از قیمت کاشی و سرامیک در اصفهان هستید؟ با ما همراه باشید.

همانطور که می دانید فروشگاه های کاشی و سرامیک بسیار زیادی در سطح شهر اصفهان فعالیت می کنند که هر کدام از آنها محصولات کاشی و سرامیک تعدادی از کارخانه های کشور را عرضه می کنند و هر فروشگاه نمی تواند محصولات متنوعی از کاشی و سرامیک را عرضه کند.

بیشتر بخوانید: بورس فروش عمده کاشی و سرامیک ارزان قیمت در اصفهان

بهترین فروشگاه های کاشی و سرامیک اصفهان معمولا در خیابان های برازنده، شیخ صدوق شمالی، هفتون، پل سرهنگ، خیابان ارغوانیه، نجف آباد و … واقع می باشند که بخش اکثر فروشگاه های خیابان های شیخ صدوق، رحیم ارباب و امام سجاد کاشی و سرامیک های برند گران قیمت و ابعاد بزرگ اسلب را عرضه می کنند و تنوع زیادی ندارند.

به دنبال بهترین فروشگاه کاشی و سرامیک اصفهان هستید؟ به دنبال اطلاع از قیمت کاشی و سرامیک در اصفهان هستید؟ با ما همراه باشید.

از طرفی از آنجایی که اجاره ملک های تجاری و دیگر هزینه ها در خیابان های نام برده شده بسیار بالا می باشد بنابراین فروشگاه داران این نواحی ناچاراند تا محصولات خود را با قیمت بالا عرضه کنند.

فروشگاه های خیابان های هفتون، پل سرهنگ، بعثت و ارغوانیه محصولات متنوعی دارند که بیشتر کاشی و سرامیک های ارزان و متوسط و معمولا درجات پایین را پوشش می دهند.

اما مراکز جامعی در شهر اصفهان وجود دارد که شما عزیزان می توانید کاشی و سرامیک مورد نیاز خود را  با انتخاب از میان صدها مدل کاشی و سرامیک انتخاب کرده و دست خود را در انتخاب قیمت کاشی و سرامیک باز ببینید

بله گروه بازرگانی کاشی خانه (سئوسرام) در اصفهان یکی از این مراکز جامع عرضه کننده کاشی و سرامیک می باشد.

 

گروه بازرگانی کاشی خانه (سئوسرام) یکی از بهترین فروشگاه های کاشی و سرامیک اصفهان

کاشی خانه نام مرکز ما می باشد. از سال 1392 فعالیت خود را در صنعت کاشی و سرامیک کشور آغاز کردیم و زمینه فعالیت خود را در فروش عمده کاشی و سرامیک به فروشگاه های کاشی و سرامیک اصفهان و سایر فروشگاه های سطح کشور گسترش دادیم.

تخصص و تجربه اندوخته شده ی خود را در این صنعت در حوزه ی تولید انواع کاشی و سرامیک تحت برندهای مختلف به کار گرفتیم.

سایت کاشی خانه به آدرس www.kashikhaneh.com به عنوان یکی از مراجع اصلی و تخصصی عرضه کننده کاشی و سرامیک از سال 1399 فعالیت خود را در بستر اینترنت آغاز نمود و دیری نپایید که جایگاه خود را به سرعت در بین فروشگاه های اینترنتی کاشی و سرامیک اصفهان و کشور بالا برد به نحوی که در حال حاضر سایت کاشی خانه از سراسر کشور بازدید کننده دارد و انواع کاشی و سرامیک را با قیمت درب کارخانه و کاملا مقرون به صرفه در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: تفاوت سرامیک خاک قرمز با خاک سفید و پرسلان چیست؟

 

لازم به ذکر است سایت کاشی خانه سایر مجوزهای لازم از مبادی ذی ربط از جمله اینماد از سازمان صنعت معدن و تجارت را دریافت کرده است بنابراین کاشی خانه بسیار مطمان بوده و در خدمات دهی به مشتریان خود کاملا به اصول اخلاقی و حرفه ای فروش پایبند می باشد.

بهترین قیمت کاشی و سرامیک در اصفهان را از کاشی خانه بخواهید.

 

خرید حضوری از مرکز کاشی و سرامیک کاشی خانه (بازرگانی سئوسرام)

مشتریان گرامی می توانند علاوه بر خرید غیر حضوری از کاشی خانه به صورت حضوری نیز خرید خود را انجام دهند به نحوی که در دفتر و نمایشگاه کاشی و سرامیک کاشی خانه واقع در اصفهان خیابان برازنده نبش بن بست پروانه (کوچه 4) حاضر و پس از دریافت مشاوره کاملا رایگان و تخصصی و انتخاب کاشی و سرامیک خود از بین صدها مدل و سایز خرید خود را نهایی کنند.

آدرس ما در گوگل مپ (کلیک کنید)

بهترین قیمت کاشی و سرامیک در اصفهان را از کاشی خانه بخواهید.

چرا کاشی خانه؟

معدود سایت ها یا فروشگاه های عرضه کننده تخصصی کاشی و سرامیک را پیدا می کنید که هر آنچه شما نیاز دارید در اختیارتان قرار دهد.

ما در کاشی خانه سعی کرده ایم با دسته بندی کاشی و سرامیک ها در دسته بندی های مختلف نظیر  کاشی کف، کاشی بدنه و سرویس بهداشتی، نما، بین کابینتی، سنتی و دست ساز، کاشی ضد اسید، کاشی استخری، کاشی بیمارستانی و … (مطابق عکس زیر) کار مشتری را راحت کرده تا بتواند براحتی از بین صدها مدل مختلف طرح مد نظر خود را پیدا کند.

همچنین تلاش کرده ایم تا اکثر مدل های بارگزاری شده بر روی سایت را در نمایشگاه اصفهان به نمایش در آوریم تا امکان خرید حضوری برای مشتریان فراهم شود و نمونه کاشی یا سرامیک انتخابی خود را از نزدیک ببینند.

بهترین قیمت کاشی و سرامیک در اصفهان را از کاشی خانه بخواهید.

از دیگر مزایای خرید از مرکز کاشی خانه (بازرگانی سئوسرام) می توان به این نکته مهم اشاره کرد که شما مجبور نیستید تنها از بین محصولات موجود انتخاب کنید بلکه اگر طرح خاصی مد نظرتان باشد و یا در فروشگاه های دیگر و یا حتی در فضای مجازی طرح خاصی را انتخاب کرده باشید، کارشناسان ما تا تهیه آن طرح در کنار شما خواهند بود و تلاش می کنند تا به آنچه مورد نیاز شماست دست یابید.

شما مشتریان گرانقدر می توانید به صورت رایگان از مشاوره های تخصصی مرکز کاشی خانه بهره مند شوید. با ما تماس بگیرید.

لوگو بازرگانی کاشی و سرامیک سئوسرام

 

شماره تماس کارشناسان فروش سئوسرام:

مدیریت فروش:

09138822264 مهندس محسن اسکندری

 09170393539 سرکار خانم کیانی

صفحه اینستاگرام:

@SEO_CERAM

بازرگانی سئوسرام مرکز تخصصی عرضه انواع کاشی و سرامیک در استان اصفهان

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *