مقالات

قیمت کاشی و سرامیک در دیجی کالا 2023 + مشاوره رایگان

قیمت کاشی و سرامیک در دیجی کالا

قیمت کاشی و سرامیک در دیجی کالا + مشاوره رایگان

آیا امکان خرید و دریافت قیمت کاشی و سرامیک در دیجی کالا امکان پدیر هست یا خیر؟ این موضوعی است که برخی از خریداران کاشی و سرامیک ممکن است آن را دنبال کنند و مانند سایر کالاهای مورد نیاز خود  بدنیال خرید کاشی و سرامیک مورد نیاز خود از دیجی کالا باشند.

در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با دلایل کامل و منطقی و به دور از هر گونه تعصب شما را آگاهی ببخشیم. پس تا انتهای این متن همراه ما باشید.

جهت دریافت مشاوره رایگان و قیمت روز انواع کاشی و سرامیک همین الان روی تصویر زیر کلیک کن

جهت دریافت مشاوره رایگان و قیمت روز انواع کاشی و سرامیک همین الان روی تصویر زیر کلیک کن

سایت دیجی کالا بزرگترین فروشگاه و به نوعی بازارگاه آنلاین در ایران محسوب می شود و به طور میانگین روزانه بیش از 4 تا 5 میلیون بازدید کننده دارد و حدود 85 درصد از سهم فروش آنلاین کالا را در ایران در اختیار دارد و یکی از بزرگترین خرده فروشی های آنلاین در خاور میانه محسوب می شود.

اما آیا دیجی کالا می تواند همانند سایت بزرگ کاشی خانه که یکی از بزرگترین مراجع تخصصی عرضه کاشی و سرامیک به شمار می رود، در زمینه فروش تخصصی کاشی و سرامیک ایفای نقش کند؟

بیشتر بدانید: قیمت واقعی کاشی و سرامیک را از کجا بفهمیم؟

 

فروشگاه اینترنتی کاشی و سرامیک سئوسرام

قیمت کاشی و سرامیک در دیجی کالا معتبر یا غیرمعتبر؟

دیجی کالا از آنجایی که طی سالیان اخیر تنها به عنوان یک میزبان عمل کرده و بخش زیادی از کالاهای درون آن به واسطه فروشندگان خرد عرضه می شوند نظارت دقیق بر قیمت های این کالاها و از جمله کاشی و سرامیک نمی تواند داشته باشد بنابراین قیمت کاشی و سرامیک در دیجی کالا عملا دقیق نبوده و معمولا به واسطه پرداخت کمیسیون ها، عوارض و … بسیار بالاتر از قیمت های این محصولات نسبت به مراکز تخصصی توزیع کاشی و سرامیک از جمله کاشی خانه می باشد.

از آنجایی که در هنگام خرید هر کالا در دیجی کالا شما مستقیما با کارشناس متخصص کاشی و سرامیک ارتباط ندارید و تنها از طریق درگاههای ثبت سفارش میتوانید اقدام به خرید کنید و همچنین نظرات مثبت و منفی کاربران در پنل خرید، شفاف نبوده بنابراین می توان گفت قیمت های کاشی و سرامیک در دیجی کالا به هیچ وجه رسمی نبوده و بر اساس نظرات شخصی فروشنده لحاظ شده است.

قیمت کاشی و سرامیک در دیجی کالا با ضرایب و پارامترهای مختلف اعمال و باعث افزایش قیمت بیش از حد کالا می شود.

بیشتر بدانیم: 10 راهنمای خرید کاشی و سرامیک

جهت دریافت لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک در مدل ها، طرح ها و سایزهای مختلف با کارشناسان مجرب و کارآزموده شرکت کاشی خانه ارتباط برقرار نمایید تا در کمترین زمان ممکن علاوه بر دریافت مشاوره رایگان، بروز ترین، کمترین و رقابتی ترین قیمت های ممکن را دریافت نمایید.

خرید فروش عمده کاشی و سرامیک ارزان در اصفهان

چرا ریسک خرید کاشی و سرامیک از سایت های غیرتخصصی نظیر دیجی کالا زیاد است؟

  • عدم ارتباط مستقیم با کارشناس مجرب و متخصص به علم کاشی و سرامیک
  • عدم ارائه ی طرح های روز کاشی و سرامیک و تنوع طرح و سایز کم
  • ارائه ی نامتعارف قیمت کاشی و سرامیک در دیجی کالا
  • عدم امکان ثبت سفارش به صورت عمده
  • عدم ارائه ی تضمین در سلامت بار و تحویل سالم به سبب شکستنی بودن کاشی و سرامیک
  • عدم ارائه ی توضیحات لازم در مورد کیفیت محصول، نوع لعاب، نوع کاربرد و …
  • صرفا قصد فروختن و ارائه ی هر گونه اطلاعات لازم و پشتیبانی بعد از خرید
  • و …

با همه ی این تفاسیر متوجه شدیم که نمی توان کاشی و سرامیک را از سایت های اینترنتی فروش کالا که تخصصی در این زمینه ندارند را خرید کرد به همین خاطر تا کنون مدیران سایت دیجی کالا موفق به ارائه ی این نوع محصولات در پلتفرم خود نشده اند چرا که برخی محصولات دارای ماهیت متفاوت و نحوه ی فروش و توزیع آنها تخصصی می باشد.

بیشتر بدانید: انتخاب بهترین رنگ سرامیک کف پذیرایی

خرید فروش عمده کاشی و سرامیک ارزان در اصفهان

کاشی و سرامیک مورد نیاز خود را از کجا تهیه کنیم؟

حال این سوال پیش می آید که حالا که نمی توان کاشی و سرامیک را از سایت های نظیر دیجی کالا خرید کرد پس از کجا بخریم؟

در جواب سوال فوق می توان اینگونه پاسخ داد که مراکزی در سطح کشور وجود دارد که به صورت کاملا تخصصی و تمام وقت تمرکز خود را بر روی این محصولات گذاشته اند به نحوی که آخرین مدل ها، سایزها و جنس های کاشی و سرامیک را از کارخانه های مختلف تولیدی در سراسر کشور استعلام کرده و پس از بررسی کیفیت و خدمات مطلوب شرکت های تولیدی، محصولات آن کارخانه یا شرکت را به محصولات خود افزوده و اطلاعات آن را به صورت روزانه در قالب سایت اطلاع رسانی خود ارائه می کنند.

خرید فروش عمده کاشی و سرامیک ارزان در اصفهان

برخی از مراکز معتبری که می توان به آنها اشاره کرد شامل مرکز کاشی خانه و شرکت کاشیران می باشد.

آیا میدانید کاشی خانه دارای نمایندگی بیش از 30 کارخانه کاشی و سرامیک کشور به شرح زیر می باشد:

  • نمایندگی کاشی روناس سمنان در اصفهان و تهران
  • نمایندگی کاشی نایین اصفهان در اصفهان
  • نمایندگی کاشی تکسرام اصفهان در اصفهان
  • نمایندگی پرشین کاشی ایرانیان در اصفهان
  • نمایندگی کاشی ایفاسرام در اصفهان
  • نمایندگی کاشی نوین سرام در اصفهان
  • نمایندگی کاشی پردیس سرام پاژ در اصفهان
  • و …

مرکز تخصصی کاشی و سرامیک کاشی خانه از سال 1392 فعالیت خود را در قالب گروه بازرگانی سئوسرام در استان اصفهان با محوریت توزیع عمده انواع کاشی و سرامیک ویژه فروشگاه داران سراسر کشور آغاز نمود.

هم اکنون علاوه بر تامین عمده این نوع محصولات ویژه فروشگاه داران کاشی و سرامیک سراسر کشور و پروژه های ساختمانی بزرگ دولتی و خصوصی، سعی بر آن نموده تا اطلاعات مورد نیاز عموم مردم را از طریق سایت کاشی خانه تامین و آخرین طرح ها و مدل های روز کاشی و سرامیک بازار را در بخش محصولات خود جهت مشاهده عموم بارگذاری نماید.

جهت دسترسی به آخرین طرح ها  می توانید از طریق لینک های زیر به کاشی و سرامیک مورد نیاز خود دست یابید و تنها با یک تماس سفارش خود را ثبت و کمتر از 48 ساعت در هر نقطه ای از کشور تحویل بگیرید.

صفحه کلی محصولات

جدیدترین کاشی های بین کابینتی

کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

سرامیک کف

مقالات روز کاشی و سرامیک

 

سخن آخر:

از آنجایی که اخیرا قیمت کاشی و سرامیک دچار افزایش زیادی شده است و محصول گران قیمتی محسوب می شود و همینطور به سبب تنوع بسیار بالای آن، نحوه ی سفارش و حمل آن نسبت به دیگر کالاها کاملا متفاوت و تخصصی بوده، بر اساس تجربه چندین ساله در این زیمنه تخصصی، پیشنهاد می کنیم کاشی و سرامیک مورد نیاز خود را از طریق مراکز معتبر و شناخته شده ی کشور و یا فروشگاه های معتبر سطح شهر خود خریداری کنید.

چرا که اگر بعد از خرید دچار هر گونه مشکل نظیر نیاز به کسری، شکایت در مورد کیفیت محصول، شکستگی های حمل و … داشتید آن مرکز بتواند جوابگوی درخواست شما باشد.

 

لوگو بازرگانی کاشی و سرامیک سئوسرامشماره تماس کارشناسان فروش سئوسرام:

مدیریت فروش:

09138822264 مهندس محسن اسکندری

 09170393539 سرکار خانم کیانی

تلفن دفتر مرکزی

03134545191

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *