مقالات

3 مرکز عمده فروشی کاشی و سرامیک در اصفهان

گروه بازرگانی کاشی و سرامیک سئوسرام از مراکز عمده فروشی کاشی و سرامیک در اصفهان می باشد. جهت خرید عمده کاشی و سرامیک در اصفهان با ما تماس بگیرید. در این مرکز متنوع ترین کاشی و سرامیک روز بازار از شرکت های مختلف و برتر کشور با قیمت های درب کارخانه و بارگیری از کارخانه برای انبوه سازان و فعالان ساخت و ساز در قالب فروش عمده توزیع می گردد.

مرکز عمده فروشی کاشی و سرامیک در اصفهان

گروه بازرگانی کاشی و سرامیک سئوسرام از مراکز عمده فروشی کاشی و سرامیک در اصفهان می باشد. جهت خرید عمده کاشی و سرامیک در اصفهان با ما تماس بگیرید. در این مرکز متنوع ترین کاشی و سرامیک روز بازار از شرکت های مختلف و برتر کشور با قیمت های درب کارخانه و بارگیری از کارخانه برای انبوه سازان و فعالان ساخت و ساز در قالب فروش عمده توزیع می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه ی این مقاله همراه ما باشید.

معرفی گروه بازرگانی کاشی و سرامیک سئوسرام 

بازرگانی کاشی و سرامیک سئوسرام از سال 1392 فعالیت خود را به صورت تخصصی در زمینه توزیع عمده کاشی و سرامیک در سراسر کشور آغاز نمود.

این بازرگانی در ابتدای امر با توزیع محصولات گروه کارخانجات پاسارگاد آباده، برج اردکان و کاشی نایین فعالیت خود را به صورت گسترده در سراسر کشور با محوریت تامین مصالح فروشگاه های کاشی و سرامیک آغاز کرد و رفته رفته با دریافت عاملیت چندین کارخانه مطرح سبد محصولات خود را گسترش داد.

این بازرگانی از سال 1399 در بازار کاشی و سرامیک اصفهان ورود نمود و هم اکنون به یکی از مراکز مهم عمده فروشی کاشی و سرامیک با محوریت تامین ارزان و سریع برای پروژه های کوچک و بزرگ استان اصفهان و سایر استان های همجوار تبدیل شده است.

بازرگانی سئوسرام مفتخر بوده است از سال 1399 تا کنون بیش از 650 پروژه ساختمانی را در تامین کاشی و سرامیک یاری دهد.

آدرس عمده فروشی کاشی و سرامیک در اصفهان در گوگل مپ: کلیک کنید 

 

چرا باید کاشی و سرامیک را از مراکز عمده فروشی تهیه کنیم؟

سازندگان ساختمان همواره در تلاش هستند تا کاشی و سرامیک مورد نیاز پروژه های خود را با قیمت مناسب به صورت مستقیم از کارخانه و یا مراکز عمده فروشی خریداری کنند.

اما تعداد مراکز عمده فروشی کاشی و سرامیک یا کم است و یا به جهت بعد مسافت و یا عدم فروش مستقیم کارخانه به مصرف کنندگان، امکان خرید به صورت مستقیم از کارخانه وجود ندارد و یا کارخانه ها با اعمال ضرایب مختلف کارمزد و مالیات قیمت های گرانتری در اختیار مصرف کننده قرار می دهند.

مراکز فروش عمده کاشی و سرامیک که در قالب بازرگانی فعالیت می کنند به سبب داشتن عاملیت چندین کارخانه مختلف، بستن قراردادهای خرید سنگین از کارخانه ها، قیمت تمام شده کاشی و سرامیک را با قیمت های بسیار پایین تر از فروشگاه های سطح شهر در اختیار سازندگان قرار می دهند. لازم به ذکر است این قیمت ها از قیمت های تحویلی خود کارخانه نیز پایین تر است چرا که بازرگانی ها به سبب قراردادهای خرید متراژ بالا، کاشی را با تخفیف بالا از کارخانه خریداری می کنند.

 

عامیلت کدام کارخانه های کاشی و سرامیک کشور هستیم؟

بازرگانی سئوسرام دارای عاملیت و یا پخش محصولات کارخانه های زیر به صورت قرارداد متراژی و برندهای مختلف است:

کارخانه کاشی و سرامیک آسیا اصفهان، نوین سرام یزد، تکسرام اصفهان، نایین، ماهان میبد، پرشین کاشی ایرانیان، سیمین ابرکوه، روناس سمنان، برج اردکان، ایفاسرام، کاشی سینا، رومانس سمنان، کاشی آرژنا، جواهر میبد، کاشی امین، کاشی میلاد مهریز، پرسپولیس مهریز

مشتریان گرانقدر این بازرگانی می توانند با معرفی نوع کاشی و سرامیک مورد نیاز خود، در کمترین زمان ممکن استعلام موجودی و قیمت آن را به سئوسرام بسپارند.

 

جهت دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان در زمینه خرید عمده کاشی و سرامیک در اصفهان، می توانید با کارشناسان فروش بازرگانی سئوسرام ارتباط حاصل نمایید.

بیشتر بخوانید و بدانید: بزرگترین مرکز فروش کاشی و سرامیک در اصفهان

 

مشاوره تخصصی رایگان:

هدف ما تنها فروش نیست بلکه از ابتدا تا کنون سرلوحه فعالیت خود را بر مبنای ارئه بهترین خدمات به مشتریان خود قرار دادیم و رمز موفقیتمان همین است. بازرگانی کاشی و سرامیک سئوسرام به واسطه ی دارا بودن کادر مجرب و آموزش دیده و دلسوز بهترین خدمات را از مشاوره های تخصصی رایگان قبل و حین خرید تا ارائه خدمات پس از فروش و رفع مشکلات در کمترین زمان ممکن ارائه می کند.

 

شما عزیزان می توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر از مجموعه سئوسرام و آشنایی با محصولات کارخانجات متعدد کاشی و سرامیک و دریافت مشاوره در زمینه طرح ها، رنگ ها و نحوه چیدمان با کارشناسان ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

همینطور می توانید در هر روز از ساعت 8 صبح لغایت 24 از طریق فضای مجازی (واتساپ) با کلیک بر روی نشان گر سبز رنگ واتساپ در گوشه پایین سمت راست، پاسخ سوالات خود را دریافت نمائید. با تشکر از وقت گرانبهایی که صرف کردید.

ارادتمند شما: مهندس محسن اسکندری

دیگر مقالات مهندس اسکندری: کلیک کنید

لوگو بازرگانی کاشی و سرامیک سئوسرامراه های ارتباطی با بازرگانی سئوسرام:

مدیریت فروش:

09138822264 مهندس محسن اسکندری

09170393539 سرکار خانم کیانی

آدرس: اصفهان خیابان برازنده

صفحه اینستاگرام:

@SEO_CERAM

(بازرگانی سئوسرام مرکز فروش کاشی و سرامیک در اصفهان)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *