مقالات

نمایندگی کاشی تکسرام در اصفهان

طرح زیبای سرامیک کلکته سفید طوسی کاشی تکسرام با جنس بدنه پرسلان با لعاب نانوپولیش و ضخامت 10 میلی متر آماده عرضه در گروه بازرگانی کاشی و سرامیک سئوسرام می باشد. جهت راهنمایی و خرید با شماره  09138822264 تماس حاصل نمایید.

نمایندگی کاشی لوکس تکسرام در اصفهان

به منظور معرفی نمایندگی کاشی تکسرام در اصفهان و راهنمایی خرید کاشی لوکس در ادامه همراه ما باشید. کارخانه کاشی تکسرام اصفهان یکی از برترین کارخانه های تولید کننده محصولات پرسلانی در سطح کارخانه های کاشی و سرامیک کشور و حتی جهان می باشد. گروه بازرگانی کاشی و سرامیک سئوسرام دارای نمایندگی کاشی تکسرام در اصفهان با مشخصات انتهای همین صفحه می باشد.

شرکت تولیدی کاشی تکسرام (سهامی عام) تقریبا از سال 74 و همزمان با سایر رقیبان اروپایی این صنعت و مطابق با آخرین دستاوردهای صنعت کاشی و سرامیک و طبق آخرین استاندارهای ملی و بین المللی انواع کاشی های گرانیتی شامل فلفل نمکی، سلوبل سالت، زینترگرس و سایر کاشی های پرسلان لعاب دار شامل لعاب دار مات، لعاب براق و لعاب پولیش را با توجه به نوع نیاز مشتریان و مصرف کنندگان در رنگ ها و طرح های متنوع و سایزهای مختلف نظیر 20*120، 40*40، 50*50، 60*60، 120*60، 80*80 و 100*100 با بهره گیری از مرغوبترین مواد اولیه و باکیفیت ترین آنها به تولید رسانده است.

صفحه محصولات کاشی تکسرام: اینجا کلیک کنید

اگر به دنبال یافتن بزرگترین مرکز فروش کاشی و سرامیک در اصفهان به صورت خرد و عمده  هستید با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی که به دنبال آن هستید در اختیارتان قرار دهیم. در خیابان های متفاوتی از اصفهان بورس فروش کاشی و سرامیک وجود دارد اما تعداد مراکز بازرگانی کاشی و سرامیک در اصفهان انگشت شمار می باشند.

بیشتر بدانید: مرکز فروش کاشی لوکس در اصفهان

از ویژگی های کاشی تکسرام می تواند به موارد زیر اشاره کرد:

خاصیت ضد اسیدی، جذب آب پایین، مقاوم در برابر سایش، مقاوم در برابر سرما و گرما، مقاوم در برابر فشار

شرکت کاشی تکسرام دارای نشان های برتر ملی و گواهینامه های ملی برای محصولات تولیدی و تضمین کیفیت بوده و علاوه بر آن دارای گواهینامه بین المللی ISO نیز می باشد و طی سالیان متمادی از جمله صادر کنندگان نمونه کشوری و نمونه منتخب موسسه استاندارد و واحد نمونه صنعت کشور شده است.

محصولات کاشی تکسرام اصفهان در سایز 60*120 و از نوع پرسلان لعابدار پولیش نانو جزء پرفروش ترین محصولات این شرکت بوده به نحوی که با طرح های زیبا و چشم نواز در رنگ های تیره و روشن و مدل های متنوع با در برگیری هر نوع سلیقه، طرفداران زیادی به خود جذب کرده است.

این مدل برای بدنه های آشپزخانه، سرویس های بهداشتی و حتی کف کاربرد دارد به نحوی که زیبایی خاصی به فضای شما می بخشد.

برخی از مدل های محصولات پرسلان لعاب پولیش نانو در زیر قابل مشاهده است:

راه های ارتباطی با بازرگانی سئوسرام:

مدیریت فروش:

09138822264 مهندس محسن اسکندری

 09170393539 سرکار خانم کیانی

مشاوره رایگان در واتساپ:

کلیک کنید

صفحه اینستاگرام:

@SEO_CERAM

(بازرگانی سئوسرام مرکز تخصصی عرضه انواع کاشی و سرامیک در استان اصفهان)

 

1 فکر در مورد “ نمایندگی کاشی تکسرام در اصفهان

  1. محسن گفت:

    دیدگاهی ندارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *