مقالات

خرید عمده کاشی و سرامیک از کارخانه + لیست قیمت روز

خرید عمده کاشی و سرامیک از کارخانه های یزد، میبد و اصفهان یکی از بهترین روش های مقرون به صرفه برای سازندگان ساختمان می باشد. خرید مستقیم کاشی و سرامیک از کارخانه یکی از دغدغه های اصلی سازندگانی می باشد که متراژ کاشی و سرامیک مورد نیاز پروژه هایشان بالا می باشد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار دهیم.

خرید عمده کاشی و سرامیک از کارخانه های یزد، میبد و اصفهان یکی از بهترین روش های مقرون به صرفه برای سازندگان ساختمان می باشد. خرید مستقیم کاشی و سرامیک از کارخانه یکی از دغدغه های اصلی سازندگانی می باشد که متراژ کاشی و سرامیک مورد نیاز پروژه هایشان بالا می باشد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار دهیم.

جهت دریافت مشاوره رایگان و قیمت روز انواع کاشی و سرامیک همین الان روی تصویر زیر کلیک کن

چگونه می توانم کاشی و سرامیک را مستقیم از کارخانه خرید کنم؟

قبل از اینکه مستقیما به موضوع اصلی که همان خرید عمده کاشی و سرامیک از کارخانه است برویم، باید جوانب مهم و اصلی دیگری را نیز مورد توجه قرار دهیم و مزایا و معایب این کار را نیز بررسی کنیم.

از دیدگاه سازندگان ساختمان دسترسی به منبع اصلی تهیه مصالح ساختمانی و حذف واسطه ها به خصوص کارخانه های کاشی و سرامیک موضوع مهمی است و تصور می کنند ارتباط مستقیم با تولید کننده اصلی منافع بسیاری برای آنها رقم می زند اما الزامات مهم دیگری نیزدر کنار سود مالی نیز وجود دارد که شاید از آنها بی اطلاع بوده و دچار ضرر و زیان های بعدی شوید.

قبل از پرداختن به نحوه خرید مستقیم کاشی و سرامیک از کارخانه لازم است توجه شما رو به برخی نکات مهم جلب کنیم.

پیشنهاد مطالعه (بخوانید تا ضرر نکنید): تفاوت سرامیک خاک قرمز با خاک سفید و پرسلان چیست؟

 

گروه بازرگانی کاشی و سرامیک سئوسرام از مراکز عمده فروشی کاشی و سرامیک در اصفهان می باشد. جهت خرید عمده کاشی و سرامیک در اصفهان با ما تماس بگیرید. در این مرکز متنوع ترین کاشی و سرامیک روز بازار از شرکت های مختلف و برتر کشور با قیمت های درب کارخانه و بارگیری از کارخانه برای انبوه سازان و فعالان ساخت و ساز در قالب فروش عمده توزیع می گردد.

 

کارخانه های کاشی و سرامیک در کدام شهرهای ایران هستند؟

از قدیم هر زمان که نامی از کاشی و سرامیک برده می شد ذهن ها سریعا متوجه شهرهای استان یزد نظیر میبد و اردکان میرفت چرا که قطب اصلی تولید کاشی و سرامیک کشور استان یزد محسوب می شود. در حال حاضر بیش از 65 کارخانه فعال کاشی و سرامیک در استان یزد در حال فعالیت و یا راه اندازی است و در مجموع بیش از 190 صنایع وابسته به کاشی و سرامیک در استان یزد در حال فعالیت می باشد.

اولین تولیدات کاشی و سرامیک در سال 1350 شکل گرفت و پس از رونق این صنعت در دهه ی 1370 یزد جایگاه ویژه ای در این صنعت پیدا کرد. برخی آمار پژوهش شده در سنوات گذشته نشان می دهد که به عنوان مثال در سال 1389 تولید واقعی کاشی و سرامیک در کل کشور 400.000.000 مترمربع بوده که استان یزد 75 درصد از آن را به خود تعلق داده است.

پیشنهاد برتر: سرامیک پرسلان چیست؟ مزایا، معایب و تفاوت ها

همچنین در بحث صادرات کاشی و سرامیک از مجموع 54 میلیون مترمربع صادر شده بیش از 18 میلیون مترمربع آن به استان یزد تعلق دارد.

با توجه به جذاب بودن این صنعت و سود قابل قبول حاصل از تولید این محصولات، مواد اولیه در دسترس، نیروی انسانی متخصص و کافی و مصرف بالا و جایگاه مهم این نوع محصولات در جامعه و کشورهای جهان، باعث شده تا شاهد رشد و ایجاد کارخانه های مختلف در دیگر استان ها و شهرهای کشور باشیم.

در حال حاضر علاوه بر استان یزد، در استان های اصفهان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، کرمان، قزوین، تهران، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، فارس، کرمانشاه و گیلان شاهد حضور و فعالیت کارخانه های کاشی و سرامیک هستیم.

اما تعداد این کارخانه ها در این استان ها انگشت شمار بوده و اکثر آنها یک یا نهایتا دو واحد فعال دارد و قطب اصلی تولید کننده این محصولات به استان یزد و سپس اصفهان تعلق دارد و خرید عمده کاشی و سرامیک از کارخانه در این شهرها عمدتا اتفاق می افتد.

معایب خرید مستقیم کاشی و سرامیک از کارخانه چیست؟ 

در خرید عمده کاشی و سرامیک از کارخانه معایبی وجود دارد که می بایست حتما آنها را مد نظر خود قرار دهید. چرا که اگر این موارد به خوبی بررسی نشوند ممکن است تجربه تلخی از خرید خود رقم بزنید

  • از آنجایی که در خرید مستقیم کاشی و سرامیک از کارخانه ممکن ممکن است از ابتدا تا انتهای خرید خود با یک کارشناس فروش مجزا ارتباط نداشته باشید ممکن است زمان خرید شما به طول انجامد و شخص واحدی مسئولیت سفارش شما را بر عهده نگیرد.
  • برای خرید مستقیم شما از کارخانه نیاز به یک کد ملی بوده و فاکتور شما شامل پرداخت ارزش افزوده می شود که باعث افزایش چشمگیر مبلغ تمام شده می شود.
  • در ارسال بار شما با یک شخص یا فروشگاه روبرو نیستید بلکه با یک شرکت روبرو هستید و ارسال بار بر اساس زمان و ضوابط آن کارخانه ارسال می گردد و ممکن است زمان زیادی از شما بگیرد و یا بعد از ارسال بار در صورت مغایرت و یا عیب در محصول روند پیگیری برای شما دشوار است.
  • فروش کارخانه فقط بر اساس پالت بوده و شما امکان خرید خرده بار ندارید.
  • از آنجایی که مشغله کاری پرسنل کارخانه زیاد می باشد نمی توانند برای خرید شما وقت زیادی بگذارند و شما ناچارید از قبل تحقیقات خود را در مورد کیفیت و طرح های آن کارخانه انجام داده باشید.

مشاوره رایگان خرید عمده کاشی و سرامیک خرید مستقیم کاشی و سرامیک از کارخانه

چرا باید خرید عمده کاشی و سرامیک را تنها از بازرگانی انجام دهم؟

در قسمت قبل به معایب خرید مستقیم کاشی و سرامیک از کارخانه اشاره کردیم اما برای آنکه به تمامی اهداف خود در خرید مستقیم برسید به شما سازندگان و فعالان ساخت و ساز توصیه می کنیم خرید خود را به دلیل مواردی که در زیر به آنها اشاره می کنیم از شرکت های بازرگانی کاشی و سرامیک انجام دهید.

پیشنهاد مطالعه: معرفی گروه بازرگانی کاشی و سرامیک سئوسرام

  • در خرید از بازرگانی کاشی و سرامیک سئوسرام نیازی به ارائه کد ملی و بالطبع نگرانی اضافه شدن مبلغ مالیات و ارزش افزوده در فاکتور خود نخواهید بود که این باعث می شود مبلغ تمام شده خرید شما کاهش قابل توجهی داشته باشد.
  • در بازرگانی کاشی و سرامیک تنوع محصول بسیار بالا بوده و محصولات حداقل 20 تا 30 کارخانه در اختیار شما قرار می گیرد تا دست شما در انتخاب طرح و قیمت باز باشد اما این مورد در کارخانه ها نبوده و شما ناچارید تنها به انتخاب محصولات همان کارخانه بسنده کنید.
  • در خرید از بازرگانی، تنها یک کارشناس فروش از ابتدا تا انتهای خریدتان شما را پشتیبانی می کند که این باعث کاهش اتلاف وقت ارزشمند شما و پیگیری کامل امور مربوط به خرید می شود و دچار سردرگمی نخواهید بود.
  • زمان ارسال بار به دلخواه و انتخاب شما خواهد بود و از تمامی جزئیات شامل نرخ بارنامه و … قبل از ارسال بار مطلع خواهید شد و اگر مشکلی در کیفیت محصول و یا میزان شکستگی بار باشد بازرگانی به خوبی شما را پشتیبانی خواهد کرد.
  •  از آنجایی که بازرگانی ها عاملیت مستقیم کارخانه ها می باشند و نفوذ بیشتری در کارخانه دارند می توانند شرایطی برای مشتری فراهم کنند تا بار خود را حتی به صورت خرده بار و نه پالت کامل خریداری کنند.
  • در بازرگانی کاشی و سرامیک سئوسرام همیشه حق با مشتری بوده و در تمام مراحل از معرفی کیفیت محصول تا ارسال نمونه محصول برای تایید شما و انتخاب طرح کاملا و به صورت رایگان راهنمایی می شود.

 

لیست قیمت روز کاشی و سرامیک

از آنجایی که محصولات کاشی و سرامیک بسیار متنوع بوده و با توجه به شرایط روز اقتصادی کشور و نوسان های قیمت، جهت دریافت لیست قیمت شرکت ها لطفا با شماره 09138822264 و یا 09170393539 تماس حاصل نمایید.

آدرس گروه بازرگانی کاشی و سرامیک سئوسرام در نقشه: کلیک کنید

 

لوگو بازرگانی کاشی و سرامیک سئوسرامشماره تماس کارشناسان فروش سئوسرام:

مدیریت فروش:

09138822264 مهندس محسن اسکندری

 09170393539 سرکار خانم کیانی

صفحه اینستاگرام:

@SEO_CERAM

 

(بازرگانی سئوسرام مرکز تخصصی عرضه انواع کاشی و سرامیک در استان اصفهان)

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *