مقالات

قیمت کاشی سرامیک سرویس بهداشتی + لیست قیمت ها

قیمت کاشی سرامیک سرویس بهداشتی در طرح ها و اندازه های مختلف متفاوت است و پارامترهای دیگر نظیر کیفیت کاشی و نوع برند کاشی و سرامیک در قیمت این نوع محصولات تاثیر می گذارد. با توجه به تنوع فراوان کاشی سرویس بهداشتی در بازار، تنوع قیمت فراوانی نیز وجود دارد اما پی بردن به قیمت واقعی انواع کاشی و سرامیک را از هر شرکتی را برای شما فراهم کرده ایم. با ما همراه باشید.

قیمت کاشی سرامیک سرویس بهداشتی در طرح ها و اندازه های مختلف متفاوت است و پارامترهای دیگر نظیر کیفیت کاشی و نوع برند کاشی و سرامیک در قیمت این نوع محصولات تاثیر می گذارد. با توجه به تنوع فراوان کاشی سرویس بهداشتی در بازار، تنوع قیمت فراوانی نیز وجود دارد اما پی بردن به قیمت واقعی انواع کاشی و سرامیک را از هر شرکتی را برای شما فراهم کرده ایم. با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید: آیا می دانید کاشی خانه دارای مجوز رسمی از سازمان صنعت معدن و تجارت بوده و مفتخر به دریافت اینماد (نماد اطمینان در خرید) شده است! پس با اطمینان کامل از کاشی خانه کاشی و سرامیک مورد نیاز خود را تهیه کنید. جهت استعلام روی تصویر زیر کلیک کنید.

چه پارامترهایی در قیمت کاشی سرویس بهداشتی تاثیر گذار است؟

همانگونه که در مقدمه خدمتتان عرض کردیم، پارامترهای مختلفی در قیمت گذاری کاشی و سرامیک ها و از جمله قیمت کاشی سرامیک سرویس بهداشتی تاثیر گذار است. به صورت خلاصه می توان به اهم این پارامترها به صورت زیر اشاره کرد:

  • جنس خاک بسکوییت یا همان جنس بدنه کاشی (بدنه قرمز، بدنه سفید، پرسلان)
  • میزان جذب آب کاشی
  • نوع لعاب کاشی (مات، ترانس، سوپر ترانس، پولیش، سوپر پولیش، نانو پولیش)
  • رنگ
  • ابعاد کاشی
  • کارخانه تولید کننده
  • و …

در ادامه به صورت خلاصه به میزان تاثیر گذاری هر کدام از پارامترهای فوق که در قیمت کاشی و سرامیک از جمله کاشی سرویس بهداشتی تاثیر گذار است، اشاره می کنیم.

تاثیر جنس خاک کاشی در قیمت کاشی و سرامیک 

همانگونه که اشاره کردیم، جنس خاک کاشی یکی از مهمترین پارامترهای تاثیر گذار در قیمت کاشی و سرامیک می باشد چرا که جنس خاک تاثیر مستقیم در قیمت تولید این محصول توسط تولید کننده دارد.

چرا که ترکیبات به کارگرفته شده در جنس بدنه کاشی ها متفاوت بوده و این تفاوت در کیفیت کاشی ها رابطه ی مستقیمی دارد.

 

انواع جنس بدنه کاشی و سرامیک ها:

  • بدنه قرمز یا در اصطلاح عام خاک قرمز یا گل قرمز
  • خاک سفید یا بدنه سفید
  • پرسلان 

می توان گفت کاشی و سرامیک های بدنه قرمز دارای کمترین قیمت و کاشی و سرامیک های با جنس پرسلان گرانترین نوع می باشد.

اگر می خواهید تفاوت ها کاشی و سرامیک ها را در جنس بدنه بدانید مقاله تفاوت سرامیک خاک قرمز با خاک سفید و پرسلان چیست؟ و سرامیک پرسلان چیست؟ مزایا، معایب و تفاوت ها را با دقت مطالعه بفرمایید.

 

تاثیر نوع لعاب کاشی در قیمت کاشی و سرامیک

یکی دیگر از پارامترهای مهمی که در قیمت کاشی سرامیک سرویس بهداشتی و دیگر کاشی و سرامیک ها تاثیر گذار است، نوع لعاب کاشی یا سرامیک می باشد اما پارامتر اصلی همان نوع خاک کاشی یا سرامیک می باشد.

لعاب کاشی و سرامیک ها به انواع مات، ترانس، سوپر ترانس، پولیش، سوپر پولیش، نانو پولیش، سمی پولیش تقسیم بندی می شوند.

کاشی و سرامیک های بدنه قرمز لعاب معمولی ترانس (براق) یا مات دارای کمترین قیمت و کاشی و سرامیک پرسلان با لعاب نانوپولیش دارای بیشترین قیمت می باشند و کاشی و سرامیک های بدنه سفید (غیر پرسلان) با لعاب معمولی و یا لعاب نانوپولیش در رده های میانی قیمت قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید تا بیشتر بدانید: تفاوت سرامیک مات براق نانوپولیش سوپرپولیش

 

تاثیر نوع رنگ کاشی یا سرامیک در قیمت کاشی سرامیک

رنگ نیز یکی دیگر از پارامترهای مهم در قیمت کاشی سرامیک سرویس بهداشتی و قیمت کاشی سرامیک می باشد. طبق یک اصل کلی هر چقدر میزان رنگ بیشتری در زمان تولید کاشی مورد استفاده قرار گیرد باعث افزایش قیمت کاشی سرامیک می شود و رنگ های روشن دارای کمترین قیمت و رنگ های تیره بیشترین قیمت را دارند و رنگ مشکی در بین همه ی رنگ ها بیشترین قیمت را به خود اختصاص می دهد.

تاثیر سایز کاشی و سرامیک در قیمت آن

سایز کاشی یا سرامیک یکی از پارامترهای مهم در قیمت کاشی و سرامیک می باشد چرا که هر چقدر کاشی یا سرامیک دارای ابعاد بزرگتری باشد به همان نسبت قیمت آن بالاتر می رود اما به صورت استثنا برخی سایزهای کوچکی وجود دارند که در کارخانه های مطرح تولید می شوند و جز کاشی های لوکس محسوب شده و دارای قیمت بالایی هستند.

سایز کاشی و سرامیک ها شامل سایزهای زیر می شود:

25*25 – 30*30 – 40*40 – 50*50 – 60*60 – 75*75 – 80*80 – 90*90 – 100*100 – 120*120 – 30*60 – 40*80 – 30*90 – 30*80 – 40*100 – 40*120 – 60*120 – 120*240 – 80*160 – 120*300 – 100*200 – 100*300 – 160*320

بیشتر بدانید: 10 راهنمای خرید کاشی و سرامیک

گروه بازرگانی کاشی و سرامیک سئوسرام از مراکز عمده فروشی کاشی و سرامیک در اصفهان می باشد. جهت خرید عمده کاشی و سرامیک در اصفهان با ما تماس بگیرید. در این مرکز متنوع ترین کاشی و سرامیک روز بازار از شرکت های مختلف و برتر کشور با قیمت های درب کارخانه و بارگیری از کارخانه برای انبوه سازان و فعالان ساخت و ساز در قالب فروش عمده توزیع می گردد.

تاثیر کارخانه تولید کننده در قیمت کاشی و سرامیک

کارخانه تولید کننده نیز در قیمت کاشی و سرامیک بسیار تاثیر گذار است به این دلیل که کیفیت محصول هیچ دو کارخانه ای شبیه هم نیست پس قیمت آنها نیز نباید برابر باشد.

به عنوان مثال کیفیت محصول کارخانه کاشی مرجان در رتبه بندی عالی قرار دارد و محصولات با سایزهای بزرگ و خاص تولید می کند اما کارخانه کاشی پاسارگاد آباده در رتبه بندی متوسط و ضعیف قرار دارد و توانایی تولید محصولات با کیفیت کاشی مرجان را ندارد برای همین نوع کارخانه تولید کننده نیز تاثیر بسیار زیادی در قیمت نهایی محصول دارد.

حتی اگر یک طرح مشابه با جنس مشخص در دو کارخانه متفاوت تولید شوند نام کارخانه در قیمت گذاری تاثیر دارد. 

بیشتر بدانید: بورس فروش عمده کاشی و سرامیک ارزان قیمت در اصفهان

 

لیست قیمت کاشی و سرامیک 

با توجه به توضیحات فوق و نوسانات مختلف قیمتی و تغییر مکرر لیست قیمت کارخانه ها، جهت دسترسی به قیمت انواع کاشی و سرامیک با واحد فروش کاشی خانه تماس بگیرید تا در اختیارتان قرار دهیم.

جهت دریافت مشاوره رایگان و قیمت روز انواع کاشی و سرامیک همین الان روی تصویر زیر کلیک کن

نتیجه گیری

با توجه به توضیحات فوق از آنجایی که در بازار کاشی و سرامیک تنوع طرح و کیفیت بسیار فراوان است، طبیعی است که در انتخاب کاشی و سرامیک دچار سردرگمی شوید و نگرانی از ضرر و زیان و سوء استفاده فروشندگان در دادن اطلاعات غلط و فروش محصول ارزان به جای گران، آسایش شما را مختل کند.

بدین خاطر خرید خود را تنها از مراکز اصلی و معتبر با تنوع محصول زیاد انجام دهید تا بتوانید محصولات شرکت های مختلف را در کنار یکدیگر با توضیحات صادقانه ی یک کارشناس فروش با وجدان مقایسه کرده و نهایتا خرید کنید.

ما به شما گروه بازرگانی کاشی و سرامیک سئوسرام از زیر مجموعه های کاشی خانه را معرفی می کنیم چرا که با بیش از 30 کارخانه مختلف همکاری مستقیم دارد و در کنار کارشناسان مجرب و کار آزموده ای که دارد می تواند شما را به یک خرید پر سود و مطمان سوق دهد.

 

لوگو بازرگانی کاشی و سرامیک سئوسرامراههای ارتباط با کاشی خانه:

مدیریت فروش:

09138822264 مهندس محسن اسکندری

 09170393539 سرکار خانم کیانی

صفحه اینستاگرام:

@SEO_CERAM

بازرگانی سئوسرام مرکز تخصصی عرضه انواع کاشی و سرامیک در استان اصفهان

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *