مقالات

خرید کاشی بین کابینتی جدید مدرن در اصفهان

جهت خرید کاشی بین کابینتی جدید مدرن در اصفهان به بازرگانی کاشی و سرامیک سئوسرام مراجعه کنید. کاشی های بین کابینتی جدید و زیبا با جنس بدنه پرسلان و لعاب های نانو پولیش ضد خش و لعاب مات در تنوع بالا و بی نظیر و با قیمت های مناسب در اختیار شما عزیزان می باشد. با شماره 09138822264 با ما تماس بگیرید.

خرید کاشی بین کابینتی جدید مدرن در اصفهان

جهت خرید کاشی بین کابینتی جدید مدرن در اصفهان به بازرگانی کاشی و سرامیک سئوسرام مراجعه کنید. کاشی های بین کابینتی جدید و زیبا با جنس بدنه پرسلان و لعاب های نانو پولیش ضد خش و لعاب مات در تنوع بالا و بی نظیر و با قیمت های مناسب در اختیار شما عزیزان می باشد. با شماره 09138822264 با ما تماس بگیرید.

انواع کاشی بین کابینتی در سایز 60 در 120 با جنس بدنه پرسلان با جذب آب صفر و لعاب نانو پولیش و مات با قیمت های مناسب و مقرون به صرفه در فروشگاه بازرگانی کاشی و سرامیک سئوسرام واقع در اصفهان عرضه می گردد.

از ویژگی های بارز این نوع کاشی یا سرامیک های بین کابینتی جدید می توان به دوام و استحکام بالای آنها، جذب آب بسیار پایین و نزدیک به صفر آنها، ضد خش و ضد حرارت بودن و نصب بسیار راحت و ارزان آنها اشاره کرد.

از دیگر مزایای این نوع کاشی یا سرامیک های بین کابینتی می توان به سایز بزرگ و استاندار آنها اشاره کرد چرا که عرض استاندارد مابین کابینت ها 60 سانتی متر بوده و به سبب طول 120 سانتی متر این نوع بین کابینتی ها با ایجاد درز کمتری سبب زیبایی دوچندان آشپزخانه شما می شود.

در صورتی که دوست دارید صفحه ی روی کابینت های شما با بین کابینت ها ست شود پیشنهاد ما به شما استفاده از اسلب با جنس پرسلان هست.

این نوع اسلب ها از جنس پرسلان با لعاب نانوپولیش یا لعاب مات بوده و با دوام بالایی که دارند می توان از آنها به عنوان صفحات روی کابینت، جزیره آشپزخانه و بین کابینت ها استفاده کرد.

در صورتی که می خواهید با واژه پرسلان و ویژگی های آن آشنا شوید مقاله زیر را مطالعه بفرمایید.

بیشتر بدانید: تفاوت سرامیک خاک قرمز با خاک سفید و پرسلان چیست؟

 

جهت خرید کاشی بین کابینتی جدید مدرن در اصفهان به بازرگانی کاشی و سرامیک سئوسرام مراجعه کنید. کاشی های بین کابینتی جدید و زیبا با جنس بدنه پرسلان و لعاب های نانو پولیش ضد خش و لعاب مات در تنوع بالا و بی نظیر و با قیمت های مناسب در اختیار شما عزیزان می باشد. با شماره 09138822264 با ما تماس بگیرید. جهت خرید کاشی بین کابینتی جدید مدرن در اصفهان به بازرگانی کاشی و سرامیک سئوسرام مراجعه کنید. کاشی های بین کابینتی جدید و زیبا با جنس بدنه پرسلان و لعاب های نانو پولیش ضد خش و لعاب مات در تنوع بالا و بی نظیر و با قیمت های مناسب در اختیار شما عزیزان می باشد. با شماره 09138822264 با ما تماس بگیرید. جهت خرید کاشی بین کابینتی جدید مدرن در اصفهان به بازرگانی کاشی و سرامیک سئوسرام مراجعه کنید. کاشی های بین کابینتی جدید و زیبا با جنس بدنه پرسلان و لعاب های نانو پولیش ضد خش و لعاب مات در تنوع بالا و بی نظیر و با قیمت های مناسب در اختیار شما عزیزان می باشد. با شماره 09138822264 با ما تماس بگیرید.

تهیه و خرید کاشی بین کابینتی جدید مدرن در اصفهان دیگر دشوار نیست چرا که بیشترین تنوع را از شرکت های مختلف و به نام کشور برای شما فراهم آورده ایم.

کاشی های بین کابینتی از شرکت های تکسرام اصفهان، نوین سرام یزد، حافظ شیراز، سارا اصفهان، صبا اصفهان و …

جهت مشاوره رایگان  در امر خرید انواع کاشی و سرامیک و اطلاع از آخرین و جدیدترین تولیدات کاشی و سرامیک، و خرید و دریافت طرح های کاشی بین کابینتی جدید مدرن در اصفهان، لوکس و مدرن با کارشناسان گروه بازرگانی کاشی و سرامیک سئوسرام تماس حاصل نمایید.

بیشتر بخوانید: مرکز فروش کاشی بین کابینتی در اصفهان

 

لوگو بازرگانی کاشی و سرامیک سئوسرامشماره تماس کارشناسان فروش سئوسرام:

مدیریت فروش:

09138822264 مهندس محسن اسکندری

 09170393539 سرکار خانم کیانی

تلفن دفتر مرکزی

03134545191

صفحه اینستاگرام:

@SEO_CERAM

(بازرگانی سئوسرام مرکز تخصصی عرضه انواع کاشی و سرامیک در استان اصفهان)

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *