مقالات

فروش عمده کاشی و سرامیک در شهرکرد + معرفی بازرگانی سئوسرام

فروش عمده کاشی و سرامیک در شهرکرد در درسترس انبوه سازان و سازندگان محترم شهرکرد قرار گرفت. گروه بازرگانی سئوسرام با بیش از 10 سال سابقه، مرجع تخصصی تامین کاشی و سرامیک برای پروژه های ساختمانی استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری می باشد.

شما پیمانکاران محترم می توانید با کارشناسان مجرب گروه بازرگانی سئوسرام (کاشی خانه) تماس حاصل نموده و ضمن دریافت مشاوره تخصصی رایگان، تامین صفر تا صد کاشی و سرامیک مورد نیاز پروژه خود را به ما بسپارید. 

آیا می دانید کاشی و سرامیک بخشی از پروژه های ساختمانی استان چهارمحال و بختیاری و به خصوص شهرکرد، توسط بازرگانی سئوسرام تهیه می شود؟

مزایای خرید از بازرگانی سئوسرام چیست؟

آیا قیمت های بازرگانی سئوسرام با دیگر فروشگاه های سطح شهر تفاوت دارد؟

جهت دریافت پاسخ سوالات خود ابتدا به معرفی بازرگانی سئوسرام می پردازیم. در ادامه ی مقاله همراه ما باشید.

آیا می دانید تنها، بازرگانی سئوسرام دارای اینماد (نماد اطمینان در خرید) از سازمان صنعت معدن و تجارت می باشد؟

برای اینکه یک ساختمان تمامی فرایندها و مراحل را طی کند تا به مرحله نازک کاری برسد و به مرحله کاشیکاری برسد هزینه قابل توجهی را متحمل سازندگان می‌کند چرا که زمان زیادی صرف تکمیل ساختمان می‌شود و در این مسیر پر پیچ و خم و طاقت فرسا و به سبب نوسانات قیمت زیاد پیش بینی قیمت‌ها برای سازندگان دشوار می‌شود.

بنابراین ممکن است در مراحل پایانی ساخت سازه که تقریباً مراحل نازک کاری و کاشی کاری است، بودجه باقی مانده جهت صرف هزینه زیاد برای خرید کاشی و سرامیک با کیفیت و مد نظر مقدور نباشد.

اما هیچ گونه جای نگرانی وجود ندارد چرا که مراکزی در استان اصفهان وجود دارد که همانند استان یزد که منبع اصلی خرید کاشی و سرامیک هستند، با قیمت‌های عمده و حتی قیمت‌های پایین‌تر محصولات خود را عرضه می کنند. بله نام این مراکز بازرگانی است.

خرید فروش عمده کاشی و سرامیک ارزان در اصفهان

نحوه فعالیت بازرگانی های کاشی و سرامیک در اصفهان با فروشگاه ها و نمایشگاه های عرضه کننده این محصولات کاملا متفاوت است و پیشنهاد ما به شما کارفرمایان، مهندسین و انبوه سازان این است که خرید خود را از بازرگانی های کاشی و سرامیک انجام دهید.

حال اگر در ذهن شما این سوال پیش آمده که دلیل این پیشنهاد چیست در ادامه ما را همراهی کنید.

 

بیشتر بدانید: بورس و مرکز فروش کاشی بین کابینتی در اصفهان

تفاوت فروشگاه با دفاتر بازرگانی کاشی و سرامیک

تنوع در طرح و سایز:

یکی از متمایزترین شاخصه های یک مرکز فروش کاشی و سرامیک در اصفهان، تنوع بالای محصولات آن می باشد زیرا در حال حاضر با وجود بیش از 50 کارخانه کاشی و سرامیک در سطح کشور که هر روزه بر تعداد آنها نیز افزوده می شود و با توجه به اینکه هر کدام از این کارخانه ها ده ها طرح متنوع تولید می کنند بنابراین یکی از مهمترین شاخصه های یک مرکز خوب عرضه کننده این محصولات این است  که بتواند طیف وسیعی از سلیقه مشتریان را پاسخگو باشد.

فروش عمده کاشی و سرامیک در شهرکرد با بالاترین تنوع و بهترین قیمت ممکن در بازرگانی سئوسرام اصفهان صورت می پذیرد.

بازرگانی های کاشی و سرامیک این ویژگی مهم را دارند چرا که به واسطه ارتباطات گسترده ای که بازرگانی ها با انواع کارخانه های تولید کننده این محصولات دارند می توانند طرح و سایز مد نظر شما را براحتی با قیمت مطلوب تامین کنند.

 

بیشتر بدانید تا متضرر نشوید: تفاوت سرامیک خاک قرمز با خاک سفید و پرسلان؟

 

 تنوع در قیمت:

یکی دیگر از ویژگی ها مهم بازرگانی های کاشی و سرامیک قیمت های متفاوت و متنوع نسبت به فروشگاه ها و نمایشگاه های کاشی و سرامیک می باشد.

چرا بازرگانی های کاشی و سرامیک محصولات خود را با  قیمت های کمتری عرضه می کنند؟

جواب سوال در ذهن شما اینجاست، بدین خاطر که بازرگانی ها حجم خرید بسیار بالاتری نسبت به فروشگاه ها از کارخانه ها دارند و محصولات خود را با حاشیه سود پایین تر عرضه می کنند تا بتوانند جوابگوی قراردادها و تعهدات خود با کارخانه ها باشند.

با توجه به نکته فوق می توان به این نتیجه رسید که خرید از این مراکز کاملا مقرون به صرفه تر از فروشگاه هاست.

یکی دیگر از محاسنی که باعث می شود خرید از بازرگانی ها قابل توجیه باشد این است که این مراکز کاشی و سرامیک فروشگاه ها را تامین می کنند بنابراین دست اول محسوب شده و واسطه ها از میان بداشته می شود.

خرید فروش عمده کاشی و سرامیک ارزان در اصفهان

با شرح مقدمه فوق در ادامه به معرفی بازرگانی بزرگ کاشی و سرامیک سئوسرام با نام تجاری زیر و صاحب امتیاز سایت محبوب کاشی خانه با نماد زیر می پردازیم.

لوگو بازرگانی کاشی و سرامیک سئوسرام

 

بیشتر بخوانید: خرید کاشی و سرامیک عمده و ارزان در اصفهان

 

معرفی گروه بازرگانی کاشی و سرامیک سئوسرام

بازرگانی سئوسرام یک مجموعه تخصصی فعال در بازار کاشی و سرامیک کشورمان است. ارائه خدمات حرفه ای در زمینه تولید، توزیع و تامین انواع محصولات کاشی و سرامیک و خدمات مرتبط با آن به صورت تخصصی انجام می شود. بزرگترین مرکز فروش کاشی و سرامیک در اصفهان کجاست؟

مجموعه ما از سال 1392 فعالیت خود را در بازار کاشی و سرامیک کشور آغاز نمود به نحوی که در مدت زمان بسیار کوتاه به سبب تلاش های بی وقفه تیم کاری پر تلاش و پرانگیزه در ارائه خدمات به مشتریان خود، باعث شد تا نام این مجموعه در بازار سراسری کشور خوش بدرخشد.

اگر به دنبال یافتن بزرگترین مرکز فروش کاشی و سرامیک در اصفهان به صورت خرد و عمده  هستید با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی که به دنبال آن هستید در اختیارتان قرار دهیم. در خیابان های متفاوتی از اصفهان بورس فروش کاشی و سرامیک وجود دارد اما تعداد مراکز بازرگانی کاشی و سرامیک در اصفهان انگشت شمار می باشند.

بازرگانی سئوسرام به سبب اعتماد تعداد زیادی از فروشگاه داران سراسر کشور، تبدیل به یکی از بازرگانی های محبوب در زمینه پخش و توزیع عمده انواع محصولات کاشی و سرامیک شد.

آدرس بازرگانی سئوسرام در نقشه: روی نشان زیر کلیک کنید

کارخانه های طرف قرارداد:

تعداد کارخانه های طرف قرارداد این مجموعه از 3 شرکت در سال 92 به بیش از 30 کارخانه تا کنون رسیده است که این خود ویژگی منحصر به فردی در ارائه خدمات و تنوع بالای محصولات می باشد.

 

تامین کاشی و سرامیک عمده ویژه انبوه سازان:

یکی دیگر از فعالیت های ما تامین و فروش عمده کاشی و سرامیک ویژه انبوه سازان سراسر کشور می باشد به نحوی که از سال 1392 تا کنون پروژه های کوچک و بزرگی را در سطح کشور و استان اصفهان جهت تامین کاشی و سرامیک آنها پشتیبانی نموده است به گونه ای که بازرگانی بزرگ سئوسرام به عنوان یکی از مراکز اصلی عرضه و تامین کاشی و سرامیک انبوه سازان و پروژه های بزرگ شناخته میشود.

خرید فروش عمده کاشی و سرامیک ارزان در اصفهان

تنوع محصولات:

تنوع بالای محصولات ما در زمینه کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی و حمام، کاشی دیواری آشپزخانه، بین کابینتی های لوکس، کف سالن و پذیرایی، اسلب ها و سایزهای بزرگ و … سبب شده تا سختگیرانه ترین سلیقه ها را نیز پوشش دهیم.

 

تنوع در شرایط پرداخت:

همانطور که در ابتدای متن بدان اشاره کردیم مرحله نازک کاری از مراحل پایانی یک ساختمان سازی به شمار می رود که بالطبع آن مرحله کاشی کاری یکی از مراحل پر هزینه محسوب می شود و ممکن است در این مرحله بودجه نقدی شما کافی نباشد.

اما جای نگرانی وجود ندارد چرا که شرایط متنوع پرداخت در گروه بازرگانی سئوسرام شرایطی بسیار ایده آل می باشد به نحوی که با درصدی جزیی نسبت به خرید نقدی می توانید با خرید اعتباری مبلغ خرید خود را چندین ماه به تاخیر بیندازید.

 

مشاوره تخصصی رایگان:

هدف ما تنها فروش نیست بلکه از ابتدا تا کنون سرلوحه فعالیت خود را بر مبنای ارئه بهترین خدمات به مشتریان خود قرار دادیم و رمز موفقیتمان همین است. بازرگانی کاشی و سرامیک سئوسرام به واسطه ی دارا بودن کادر مجرب و آموزش دیده و دلسوز بهترین خدمات را از مشاوره های تخصصی رایگان قبل و حین خرید تا ارائه خدمات پس از فروش و رفع مشکلات در کمترین زمان ممکن ارائه می کند.

شما عزیزان می توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر از مجموعه سئوسرام و آشنایی با محصولات کارخانجات متعدد کاشی و سرامیک و دریافت مشاوره در زمینه طرح ها، رنگ ها و نحوه چیدمان با کارشناسان ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

همینطور می توانید در هر روز از ساعت 8 صبح لغایت 24 از طریق فضای مجازی (واتساپ) با کلیک بر روی نشان گر سبز رنگ واتساپ در گوشه پایین سمت راست، پاسخ سوالات خود را دریافت نمائید. با تشکر از وقت گرانبهایی که صرف کردید.

 

 

لوگو بازرگانی کاشی و سرامیک سئوسرامراه های ارتباطی با بازرگانی سئوسرام:

مدیریت فروش:

09138822264 مهندس محسن اسکندری

 09170393539 سرکار خانم کیانی

تلفن دفتر مرکزی

031-34515327

038-32325050

آدرس: اصفهان خیابان برازنده نبش کوچه 4 طبقه اول واحد 1 و 2

صفحه اینستاگرام:

@SEO_CERAM

(بازرگانی سئوسرام مرکز فروش کاشی و سرامیک در اصفهان)

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *